ח"כ שיר בהסתה חסרת תקדים: "נתניהו סייען החמאס"

חדשות קול חי No Comments on ח"כ שיר בהסתה חסרת תקדים: "נתניהו סייען החמאס"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכל שיר מיש עתיד נשאה הבוקר נאום מזעזע וחסר תקדים על בימת הכנסת, במסגרת הדיון במליאה על הצעת חוק יסוד: משק המדינה (הוראת שעה חרבות ברזל). היא תקפה בחריפות את רה"מ נתניהו, שעד 2020 עוד הייתה חלק ממפלגת הליכוד בראשותו.

"נתניהו, נראה לך שאתה תנבח על הציבור אוסלו ומדינה פלסטינית והציבור ישכח 1,300 נרצחים ונופלים? שנשכח לך את נאום בר אילן אחרי שהתחייבת לממש את הסכם אוסלו? אתה, מר נתניהו, ויתרת על חברון וחיבקת את ערפאת, קראת לו שותף וחבר והתרגשת עד עמקי נשמתך כשהוא איחל לך מזל טוב ליום הולדתך".

שיר המשיכה להטיח בנתניהו: "את המחליף של ערפאת הזמנת אליך הביתה לביקור ולארוחת ערב, אתה באמת חושב שמישהו ישכח לך את זה וייתן לך לפזר מסך עשן בזוי שכזה כדי שלא יראו איך אתה שודד את הנושאים בנטל והנפגעים מהטבח? מי האמין, ביבי, שאחרי שהפכת להיות סייען חמאס וממנת אותו – אתה עושה בשבילו כעת את העבודה ופוגע הלכה למעשה באלה שנלחמים נגדו".

הח"כית הפרובוקטיבית הוסיפה: "כך תיזכר לדיראון עולם בנימין בן ציון וצילה נתניהו, סייען החמאס ומחריב ישראל המודרנית, מחבק רבי מרצחים, אבל זה מי שאתה. אתה באמת חושב שאחרי שהבאת עלינו שואה מישהו בליכוד או בעם ישראל יאפשר לך להגיע לתקומה?".

ח״כ אוהד טל השיב: "לצערי גם היום יש אנשים שאין גבול של הסתה וטירוף שהם לא חוצים בכדי לשרת את האינטרסים הפוליטיים הקטנים שלהם. אפשר לחלוק ולהתנגד לנתניהו, אבל לקרוא לראש ממשלת ישראל משת"פ של חמאס? רק הבוקר נהרגו עשרה חיילים. איך את מסוגלת להסתכל להם בעיניים ולהמשיך את ההסתה הפרועה הזאת?! תתביישי!".

מי שהגיבה בחריפות אף יותר, הייתה ח"כ טלי גוטליב, שתקפה: "מיכל שיר היא בובה על חוט שמטנפת את הפה שלה, רק כי היא מקבלת הוראה מראש המפלגה שלה", זעמה גוטליב, "אם היא לא תעשה מה שאומרים לה, היא לא תהיה בכנסת הבאה. עכשיו ברצינות, חברת כנסת בישראל, אומרת בזמן מלחמה שראש הממשלה הוא סייען של החמאס. מי שאומר דבר כזה לא יכול להיות חבר כנסת בישראל", הוסיפה, "תמיד את צורחת ומאבדת עשתונות כשהאולם ריק לגמרי. אני מקווה שיאיר לפיד יבחר אנשים למפלגה שלו שיש להם גם שכל והם לא קופים".

בשעה האחרונה הוציאה ח"כ שיר 'התנצלות' וכתבה: "טעיתי כשקראתי לביבי סייען חמאס ועל כך אני מצטערת עמוקות. התכוונתי להגיד שלאחר ששחרר את סינוואר ומימן אותו במיליארדי דולרים במזוודות, תמך באוסלו, נסוג מחברון, וניסה לרסק את החברה הישראלית, מה שהביא עלינו את האסון הגדול בתולדותינו – נתניהו הוא משת"פ של חמאס. לא סייען".



0 תגובות